D.U.K dėl COVID-19

Mieli klientai,

Vertinant susiklosčiusią situaciją ir atsižvelgiant į Vyriausybės rekomendacijas bei pratęstą karantiną šalyje, nuo 2020 m. kovo 13 d. iki 2020 m. birželio 15 d. suplanuotos kelionės nebus vykdomos.

Suprantame Jūsų nerimą dėl jau atšauktų ir dar planuojamų kelionių. Šiomis dienomis sulaukiame daug Jūsų laiškų bei skambučių su Jums aktualiais klausimais. Pažadame, kad dėsime visas pastangas, jog į visus klausimus ir užklausas būtų atsakyta ir viską išspręstume kaip įmanoma operatyviau.

Atrinkome kelis Jūsų šiomis dienomis dažniausiai užduodamus klausimus mūsų vadybininkams ir pateikiame atsakymus.

1. Iki kada bus nevykdomi skrydžiai?

Tai priklauso nuo Užsienio reikalų ministerijos skelbiamų rekomendacijų bei šalių, į kurias vykdome skrydžius, valstybinių reguliavimų. Situaciją stebime, jei būtų pokyčių,  informuosime Jus.

2. Ką daryti, jei kelionės data patenka į atšauktų laikotarpį?

Kelionių agentūros darbuotojai būtinai su Jumis susisieks ir suteiks visą informaciją, kuri bus aktuali būtent Jūsų užsakymui!

Kelionių organizatorių sąlygos gali skirtis, tačiau visais atvejais - Jums bus pasiūlytos alternatyvos.

Pasirinktam kelionės keitimui nebus taikomi jokie keitimo mokesčiai, bus pasiūlytos alternatyvos keisti kelionę už tą pačią kainą (be priemokos) parinktiems laikotarpiams arba kitais laikotarpiais (ar keičiant kryptį, viešbutį) - kainos pasirenkamos pagal keitimo dieną galiojančias kainas.

Nepriėmus sprendimo dėl kelionės keitimo, siekiant maksimaliai užtikrinti Jūsų teisėtus lūkesčius, kelionių organizatoriai siūlo kaip alternatyvą pasirinkti kelionės kuponą. Jei per 12 mėnesių nuo apribojimų pasibaigimo jo nepanaudosite, kelionių organizatorius ne vėliau kaip per 14 dienų nuo šio laikotarpio pabaigos grąžins Jums nepanaudotos sumos likutį. Kuponai yra visiškai saugūs, nes jiems galios kelionių organizatorių draudimas ir bankų garantijos.

3. Kaip bus su pinigų grąžinimu dėl neįvykusių ar nutrauktų kelionių? (nuo 2020 m. kovo 13 d. iki 2020 m. birželio 15 d.)

Kelionės minimu laikotarpiu buvo sustabdytos atsižvelgiant į valstybinių institucijų sprendimus dėl aplinkybių su kuriomis iki šiol nebuvo susidurta, todėl šiuo metu dėl teisinio reguliavimo neapibrėžtumo vyksta daug diskusijų tiek Lietuvoje, tiek Europoje. Konkretūs sprendimai dėl kelionių kainos grąžinimo dar nėra priimti, tačiau tikimės, kad netrukus atsiras daugiau aiškumo. Atsižvelgiant į tai, pinigų grąžinimo galimybė yra stabdoma iki kol bus priimti sprendimai, kurių tikimasi Lietuvos Respublikoje atšaukus ekstremalią situaciją (įskaitant karantino laikotarpį) ir URM rekomendacijas dėl kelionių į užsienio šalis nevykdymo.

4. Jei kelionė buvo atšaukta dėl karantino ir daromas keitimas į kitą datą, kokia suma perkeliama į naują rezervacija?

Priėmus sprendimą dėl naujos kelionės įsigijimo, pagal pirminę sutartį Jūsų sumokėtas avansas (jei buvo įmokėtas tik avansas) būtų užskaitomas pagal naują sutartį mokėtinam avansui.

Jei pagal pirminę sutartį buvo apmokėta daugiau nei avansas, ar pilna suma - visa sumokėta suma bus perkeliama į naują rezervaciją ir užskaitamo kaip avansas ar pilnas apmokėjimas naujai kelionei.

5. Kokiomis sąlygomis galima pasikeisti užsakymus skrydžių, kurie nėra anuliuoti, t.y. po birželio 15 dienos?

Keliautojams, kurių kelionės buvo suplanuotos birželio 16 - 30 dienomis, organizatoriai siūlo ta pačia kaina ar ypač palankiomis sąlygomis perkelti atostogas vėlesnei datai.

Taip pat, galimas prašymas nutraukti sutartį netaikant baudų. Tai tinkamiausias pasirinkimas tiems keliautojams, kurie dabar negali priimti sprendimo dėl tolimesnės kelionės datos ir kuriems reikia laiko apsispręsti. Išsirinkti atostogas galėsite bet kada per šiuos metus, kelionės datos bus galimos ir 2021 metais, o Jūsų įmokėti pinigai pus perkelti į naują rezervaciją.

Pageidaujantiems nutraukti ar pakeisti sutartis dėl kelionių vykstančių po 2020-06-30 dienos, tai atliekama pagal organizuotos turistinės kelionės sutarties bendrąsias sąlygas.

6. Ar viešbučiai kryptyse tikrai nebus nukėlę savo atidarymo datos?

Organizatoriai situaciją stebi, bendrauja su užsienio partneriais,  seka ne tik URM bet ir šalių, į kurias vykdo skrydžius, valstybės reguliavimus. Jei, dėl ekstremalios situacijos bus priimti sprendimai pavėlinti viešbučių atidarymo datą – iškart informuosime Jus apie tai ir  pasiūlysime keitimo sąlygas ar alternatyvas negalimai įvykti kelionei.

Informacija sparčiai keičiasi, todėl kelionių keitimo sąlygos taip pat gali keistis.

Reaguodami į dabartinę situaciją ir atsižvelgdami į LRV rekomendacijas, informuojame, jog viso karantino laikotarpiu Keliones.lt darbuotojai dirbs nuotoliniu būdu.

Įprastu darbo laiku galite susisiekti su mumis el. paštu ar telefonu!

El.paštas: noriu@keliones.lt

Tel.: +37062078889 / +37062053335

Nuoširdžiai dėkojame už supratingumą šiuo laikotarpiu. Dėl atšauktų kelionių - su VISAIS mūsų klientais susisieksime asmeniškai.

Būkite sveiki ir saugokite save!